середу, 28 листопада 2012 р.

Модуль 10.


Рефлексія

 

Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме…
  • Уміння розумно поставити запитання – це основа якісного навчання. Добре продумані запитання провокують змістовні зв’язки з тим, що учні приносять до класної кімнати з попереднього навчання та зі свого життєвого досвіду.
  • Поведінка вчителів, сприятливе середовище у класній кімнаті та стратегії впровадження проектів – все це важливо при створенні навчального процесу, що будується на навчальних потребах учнів. 
  • Деталі плану впровадження визначають вимоги до середовища поза класною кімнатою перед, під час та після виконання учнями проектів і забезпечують успіх навчання.
  • на мою думку,таке навчання буде мати успіх завжди,бо при цьому учні розвивають свої здібності по самостійній роботі,по самовдосконалості,та самосвідомості.

Модуль 9.

Рефлексія

Опрацьовуючи модуль 9,для себе зробила такий висновок,що я можу планувати навчальний процес, враховуючи різні модальності, включаючи візуальні, аудіальні, кінестетичні способи сприйняття, домінування лівої чи правої півкулі мозку, різні когнітивні стилі, різні ступені розвитку різних типів множинного інтелекту учнів; задоволення навчальних потреб учнів вимагає відповідного спонукання та заохочення, щоб вони стали впевненими та незалежними в навчанні.

Модуль 8.


Рефлексія



Вивчаючи модуль 8 ,я навчилася використовувати різні форми оцінювання,для мене це була цікава робота і на мою думку зацікавити учнів також можна створенням різних форм оцінювання

Модуль 7.


Рефлексія

Опрацювавши модуль 7,я для себе зробила такі висновки, а саме:
1. Використання презентацій - використовувати можна для усних відповідей гіперпосилань на інші ресурси
2. Публікації для письмового спілкування,можна підсилювати зображеннями
3.вікі для текстових повідомлень,надавати спільний доступ і отримувати певні відповіді працювавши спільно над документом.
4. Блоги використовувати для текстових щоденників,які заохочують до відповідей,нових ідей та пропозицій

Модуль 6.


Рефлексія

Вивчаючи модуль 6,навчилися використовувати сервіси Веб 2.0, а саме:
-блоґи, вікі та онлайн-документи для спільного редагування дозволяють учням співпрацювати в проектах завдяки тому, що учні діляться своїми роботами та коментують роботи інших в режимі онлайн.
- Електронна пошта, чати, миттєві повідомлення, передавання голосу через Інтернет дозволяють учням спілкуватися з партнерами з різних країн світу через Інтернет.

Модуль 5.


Рефлексія

Працюючи на 5 модулем,для себе з'ясувала, що при дослідженні варто використовувати інтернет - ресурси, закони правомірного використання інформації описують,як учителі та учні можуть скористатися матеріалами.захищених авторських прав під час навчання.

Модуль4.


Рефлексія

Вивчивши теоретичний матеріал 4 модуля,навчилася оцінювати проект,маю уявлення чим відрізняеться традиційне оцінювання від традиційного,ознайомилася з новими методами та способами оцінювання